Nog 11 nachtjes :D

14 augustus 2012

Hoi allemaal!

Wat leuk dat jullie de moeite hebben genomen om onze splinternieuwe blog te bezoeken :D Via deze blog zullen we alle thuisblijvers op de hoogte houden van alle avonturen die we gaan beleven, en zullen we zorgen dat het jaloezie-gehalte goed op peil blijft.

Op dit moment zijn we uiteraard druk bezig met alle voorbereidingen... Naast dat er heel, maar dan ook heel hard gewerkt wordt, worden paklijsten gevormd en aangevuld, reisboeken gelezen/uitgeplozen en worden vooral heel veel foto's en weblogs van reizigers die ons voor gingen bekeken... En dromen we stiekem de hele dag door over hoe het daar aan de andere kant van de wereld zal zijn!

Voor degenen die ons uit willen zwaaien: Over 11 nachtjes vertrekken we. Op maandag 29 oktober gaat ons vliegtuig om 10.30 de lucht in. 36 uur later + 12 uur tijdsverschil komen we aan in Christchurch; om precies te zijn 10:35, helemaal aan de andere kant van de wereld en dat betekent dus ook lente!

Voor de rest nog een kort overzichtje van alle vluchten die tot nu toe zijn geboekt:

• 29 okt.  Amsterdam-Christchurch via Singapore (tussenstop van 14 uur)
  • 30 nov. Auckland-Sydney
  • 1 feb. Sydney-Bali

Verder gaan we het dus allemaal nog zien als we er zijn....

Dit was het voor nu, vragen/opmerkingen horen we graag!! En reacties stellen we uiteraard op prijs!

XXX Manon en Nicole

1. Lucie:
    15 augustus 2012
    Lieve meiden, spannend he en heerlijk zo die voorbereidingen. Tja 't harde werken moet nog even, je moet er wat voor over hebben.
    Aftellen....ja, voor mij ook, maar dan met een heel ander gevoel, Gelukkig kan ik 2x aftellen, dan duurt 't voor m'n gevoel gelukkig minder lang.
    xxx
  2. Elly:
    23 augustus 2012
    Manon en Nicole,

Fijn dat ik je (jullie) weer mag volgen op je volgende reis.
    Ik zal met plezier de berichten afwachten en lezen.
    Liefs, Elly
  3. Elise:
    18 oktober 2012
    Leeukk! M'n mailtje aan jullie over Nieuwzeeland en Azië tips is nog niet af, wordt veel te lang inmiddels maar jullie krijgen hem binnenkort :p xx
  4. Silvia:
    19 oktober 2012
    Ik ben nu al jaloers!!!! Hoe laat moeten wij op Schiphol staan met de afvaardiging van Briljant+? ;)

xx
  5. Manon:
    19 oktober 2012
    we gaan rond 9.00 / 9.30 door de douane.. :)
  6. Robert:
    22 oktober 2012
    nog niet weg en de eerste leuge staat er alweer. nog 11 nachtjes op 22 oktober is vertrek op 2 november. sta ik daar op schiphol.... de bepjes uit te zwaaien is er niemand!!!!
  7. Carolien:
    27 oktober 2012
    Lieve Manon en Nicole,

Uitzwaaien op Schiphol lukt me niet, dus daarom doe ik het alvast op deze manier. Heel veel plezier en goede reizen!

XXX Carolien
  8. Lucie:
    29 oktober 2012
    Nou inmiddels zijn jullie lekker op weg. Gek gevoel, maar superheerlijk voor jullie. Ben ik net weer een beetje bijgekomen van de emoties, hangt er thuis op de wc nog een lief berichtje van Manon, schiet ik weer vol. Lieve meiden, 3 maandjes geduld en dan kunnen we weer lekker knuffelen. Nogmaals veel plezier en voorzichtig. Hele dikke kussen voor jullie.
  9. Birgit:
    30 oktober 2012
    lieve manon en nicole,

Net een foto op facebook van jullie gezien dat jullie goed zijn aangekomen in het mooie Singapore en wachten om straks door te vliegen naar jullie eerste bestemming.
    Meiden ik ga jullie volgen.
  10. Maria en Nic:
    30 oktober 2012
    Manon, goede vluchten gewenst voor allebei en heel veel plezier. Geniet van alles wat jullie zien, want dat zal ongetwijfeld heel indrukwekkend zijn. Doe voorzichtig. Lieve groetjes Maria en Nic