Singapore

30 oktober 2012 - Singapore, Singapore

Hoi Allemaal,

Nu we toch bij de gate zitten te wachten even een kort verslagje van vandaag! We hebben na een lange vlucht, met wat minder slaap als gehoopt een heerlijk dagje Singapore gehad.

Het begon wat bewolkt bij Marine Bay, maar het zonnetje kwam steeds meer door, zodat we uiteindelijk heerlijk konden genieten in Chinatown, Little Asia en aan de Singapore River, en tijdens een potje jahtzee op een bankje aan de rivier zelfs beide een beetje verbrand zijn!

Nu zijn we allebei behoorlijk gesloopt en zullen we zodra we weer in het vliegtuig zitten lekker de oogjes sluiten.

Truste!

Nicole en Manon

1. Cisca Cornelissen:
    30 oktober 2012
    mijn reactie goed insmeren en wel truste
  2. Lucie:
    30 oktober 2012
    Tsjonge jonge, ze zijn nog geen dag weg en ze laten zich al verbranden!! Leuk om de 1e indrukken alvast te kunnen zien. Hoop dat jullie lekker kunnen slapen en goed uitgerust op weg kunnen.
  3. Selma:
    30 oktober 2012
    Hahaha mam ik wilde precies hetzelfde zeggen.. Zijn nog niet goed en wel aangekomen of zijn al verbrand ;).. Goede reis weer! Sweet dreams! x
  4. Gerdy en Jan:
    31 oktober 2012
    Lieve Manon en Nicole,
    Wat een reacties op een beetje verbranden, fijn dat jullie hebben kunnen genieten van Singapore en een beetje slaap minder moet toch kunnen. Ik hoop dat jullie de slaap hebben kunnen inhalen in het vliegtuig.
    Heel veel plezier, en genieten.

Een zutphense groet van Jan en Gerdy
  5. John en Ida:
    3 november 2012
    Allemaal jaloezie.
    Eerste etappe goed gelukt!
    Gave stad hé!
    We zijn benieuwd naar het vervolg.
  6. Martin en Plony:
    7 november 2012
    Hallo Manon en Nicole
    Al een week op reis en heerlijk in de zon,wij moeten het met veel regen doen. Is het mooi daar? mis je de boerenkool al.daar hebben ze vast ook lekker eten.
    lieve groetjes Martin en Plony